na, most péntek van... aztán vasárnap szuper nap lesz, mert akkor startol az e-regény itt. az egyébként valami nagyon szuper és profi dolog lesz, hat igazi és valódi szereplővel, egy rendes íróval, meg egy ilyen írókezdeménnyel, aki szakmai nemtudását ellensúlyozandó nagyon lelkes. aki egyébként én vagyok, és ez volt a hiperszuperextratitkos. a rendes írót nem árulom el, mert valószínűtlenül nézne ki a nevünk egymás mellett. meg ugye a Lovasival. minden nap vadiúj részekkel. egyébként címe szerintem még nincs.
aztén vasárnap színházba is megyünk, mert szerepel a Bogas.
aztán jövő csütörtökön lesz OKTV eredmény. már készítem fel magam arra lelkileg, hogy mi van, ha nem jutok tovább. (megmenekülök egy csomó plusz tanulástól, meg ilyesmi.)
aztán pénteken Szívzuhogás, aztán szombaton Fehérváron nekem kellene felolvasnom a saját verseimet. mondtam Barnának, hogy totál kizárt, én még másét se nagyon, vagy ha muszáj, akkor elkántálom, hogy ró-ska-da ká-sás hó-cse-pe rész-get-a bá-do-ge resz-már, de mégis felírt a plakátra, tiltakozás nincs. legalább azt segíthetne kiválasztani, hogy mit olvassak. akkora égés lesz, hogy.
hmm, azt álmodtam, hogy felgyújtják a házunkat és megég a lábam. és hogy aztán meg akar enni egy pici, vörös macska. és hogy aztán elgyalogoltam Veszprémbe, de mindig le akartak lőni. hogy aztán ki kellett szöknöm egy játszótérről a kerítésen át, de ott is üldöztek, nem akartak kiengedni. azt, hogy a szomszéd fiú a garázsunkban tenorkürtözött. nincs is garázsunk. hogy a Lajosbácsi apukája, aki már nagyon öreg, és nem tud járni, és mindig odaviszi a Lajosbácsi a koncertekre kerekesszékben, és mindig a kezébe nyomja a tenorkürtjét, hogy papa, fogd meg egy kicsit, de Lajosbácsi is rég nyugdíjas már egyébként, hogy a Lajosbácsi apukája is itt volt a garázsunkban, és tenorkürtözött, és ezért hajtott be valaki dzsippel az udvarra, és ezért gyújtotta fel a házat. és hogy elhagytam a rózsaszín telefonom, és vissza akartam menni érte, de nem lehetett. brutálisan kegyetlen világot élünk.

Megjegyzések

Bowden üzenete…
Amíg ezeket csak álmodod, addig jó! Különben ha elég fáradt vagy és nem ettél sokat este és a farkasok se "húhognak" a teliholdra, akkor ez nincs. :)) Elvileg..
maifosz üzenete…
Hullafáradt voltam, és nagyon régóta nem vacsorázom egyáltalán... :)
Bowden üzenete…
Akkor a gyakorlat megint nem követi az elméletet... van egyáltalán olyan, mikor igen? :)
Névtelen üzenete…
Nagyon jó francia (glam)rock zenekar: Indochine. Keress rá YouTube-on, ha érdekel.;)
maifosz üzenete…
Sarkcsillag: köszi, meghallgattam, nagyon tetszik :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo