nagyon fáj a torkom, meg a hideg is ráz, megy fel a lázam. klassz. már reggel sem volt minden teljesen oké, de azt nem akartam, hogy suliba nem, bezzeg pestre meg igen.
szóval holnap suliba kizárt, estére meg meggyógyulok.
(pest fontos is volt, meg egyébként jó is, mert a fontos előtt találkoztam az alterfiúval és főztünk ebédre kását.)

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Holnap estére muszáj meggyógyulnod!:)
Pötyi üzenete…
Gyógyulj meg (aztán jó hétvégét)!
Gondolom nem vigasztal, hogy a veszprémi alterfiúk is betegek, így Rentonnal nem is voltunk a Gesztenyés sörkertben egész héten.
Bár nem tudom, h én alterfiúnak számítok-e, bár szép sáljaim vannak.:)
Azt mondják, hogy mindig a sálról ismerik meg a bölcsészeket, aki színháztudományos azon pedig alapból 2 sál van.:)
maifosz üzenete…
nekem csak egy hatalmas sálam van, az tarka :) direkt nem veszek kockás bölcsészsálat.

te is alterfiúnak számítasz, pláne, hogy az én igazi alterfiúm egyáltalán nem hord sálat.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo