szoknya, harisnya, tiszacipő. végre.
meg voltam ma ifin, meg előtte beültem a nyolcadikosok konfis hittanjára is, ahol Ákos, egyébként értelmes, viszont problémás magaviseletű (tábori tapasztalataim alapján sejtem) istvános diák kifejtette a nézeteit a női nem kollektív bűnösségéről. most furcsa, mert sok az istvános ifin (3), mindig egyedül voltam a gimiből.

most pedig éjjel van, reggel pedig megy a vonat.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Szia Maf!

Nem ide kapcsolódik, csak ide kúlabb írni, mint ratyi e-mailben. Azt nem szeretek... Szóval, megkaptad az OKTV-t? Citromail nem menti el az elküldöttekbe azokat, amihez csatolok is valamit, már pl. nem is emlékszem, mikor küldtem.. Lényeg a lényeg (lényeg?), sikeresen átért?
maifosz üzenete…
Meg bizony, de még nem volt időm végigolvasni, addig nem akartam rá reagálni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo