azt mondták, hogy törvénytelen. hogy a minimum a 400 forintos közteherjegy, és az 1800 forintos bér. na nem mintha kaptam volna annyit. szóval nem olyan van benne, hanem csak kétszázas, de akkor minek van kétszázas, ha négyszáz a minimum? tehát ez így adócsalás, bajba kerül a munkáltató is, meg én is. vigyük vissza, írja át.
azt mondtam, hogy huhh. akkor kimentem, felhívtam anyát, aki felhívta a főnököt, aztán felhívott engem megint. és vissza kell vinni a kék könyvet a kocsmába, és kitölteni rendesen, aztán holnap megint visszamenni a munkaügyibe.
egy darab kis kék könyv leadása két napomba kerül. áááh. klassz lenne, ha mondjuk a munkaügyi igazolná a hiányzásaimat.
bánatomban vettem egy tarka sálat, meg egy szuperklassz könyvet a Bb szülinapjára, de azt még nem írom ide, csak ha megkapta.

Megjegyzések

gborz üzenete…
a munkaügyiben dolgozók a munkájukat végzik. az pedig a törvény betartása, akármekora faszság is az.
maifosz üzenete…
Gergő, mint már írtam is múlt héten, a hivatal nyitvatartásával van csupán gondom. Ami meg nem az ott dolgozókon múlik. Ha ezt a hercehurcát el lehetne intézni suli után, egy szavam se lenne.
gborz üzenete…
fine, egyetértünk.
a nyitvatartás a fent említett fasz törvények miatt van és ez egész állami szféra hivatalira vonatkozik.
a kdnp volt azt hiszem pár éve az, aki a nyitvatartás szabályozását az üzleti szférára is ki akarta terjeszteni, hadat üzenve a vasránap is nyitva tartó boltoknak és a 0-24 benzinkutaknak. (ez a párt ma még működik és aktív. vicc.)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo