ez végülis nem volt egy rossz nap, sőt, mert már eleve jó volt az eleje, hogy mentem be énekkar után a Laborba, és mondtam, hogy duli-duli-duj, és a Lacibácsi meg tudta énekelni tovább. amúgy furi ezeknél a bárdos műveknél, van az andandóri, a dujdujduli, (meg a danadana), semmit se lehet úgy hívni, ahogy.
aztán kaptam egy ötöst töriből, meg kettőt matekból, tök jó arány.
aztán felszálltam a vonatra, és befejeztem az állatos matekos szerkesztőst, de lehet, hogy át kéne néznem még egyszer, ez is jó.
aztán feljöttem a városba, akkor ott várt a vonatnál az alterfiú, aztán megnéztem a leveleim a westendben, akkor örültem, mert kaptam szerződést, amit nem értek tisztán, mert hivatalos nyelven van, de akkor is, bibibí, van szerződésem, és bele van írva, hogy benne lesz a nevem a könyvben, bibibí.
aztán felhívott anyu, hogy kaptam levelet miskolcról, ami azért jó, mert elfelejtettem, hogy oda is pályáztam, lehet menni eredményhirdetésre, de ez persze még nem jelent semmit.
aztán ott voltam a fotózáson, nyolcan voltunk, volt két Zsófi, egy Szofi, meg két Dani, ez végülis egész tűrhető, így van esélyem megjegyezni a neveket.
aztán az elhúzódott és hosszú lett, ezért nem tudtam menni a francia beszélgetésre, ami viszont határozottan és igazán nem jó, meg az sem, hogy elfogyott a sinistra a szabóervinben, ezért muszáj leszek itt a gépen befejezni.
az viszont jó, hogy utána vásároltunk, és most már készül a vacsi. és eszméletlenül iszonyúan nagyon-nagyon-nagyon-nagyon álmos vagyok.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Maffi!
Jóccakát!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo