ja, hogy minden jó legyen, hőemelkedésem van, és szétrobban a fejem, pedig nem is éreztem magam betegnek addig, amíg hazafelé a vonaton bele nem aludtam a sinistrába (igen, bekapcsolt notival az ölemben), aztán meg felébredtem arra, hogy ráz a hideg, és megittam fél óra alatt fél liter cappyt, ami általában a napi folyadékbevitelem 100%-a. innen lehet tudni mindig, hogy tényleg lázas vagyok/leszek, hogy szomjas vagyok (nem csak iszom, pontosan rögzített időpontokban, mert inni szoktak az emberek).

deviszont van marcipános csokim, meg megnéztük a kacsákat meg az őzikéket a margitszigeten, meg voltam az aranytízben is, meg pingpongozni, de fújt a szél. és sütött a nap.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
Valahogy javítani kéne az arányt, mert az kb. a napi cukorbeviteled 30%-a. :)
maifosz üzenete…
nem a cappy a 100%, hanem a fél liter. viszonylag ritkán iszom cappyt, gyakrabban ásványvizet.
gborz üzenete…
és még te élsz egészséges életet...
erchegyia üzenete…
Az persze baromi fontos, hogy nem eszel húst...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo