kellene ilyen ébresztőtabletta, olyan, mint az altató, csak épp az ellentéte. mert a kávétól már rosszul vagyok. olyat akartam csinálni délután, amilyet a Feribácsival csináltunk pénteken a tesi végén, hogy relax, ő mondta, hogy képzeld el, hogy egy tengerparton vagy, és lassan jön a dagály, és képzeld tovább a történetet, és 99%, hogy négyünk közül csak én képzeltem azt, hogy jön a víz és megfulladok. de aztán képzeltem inkább a számba búvárpipát. és azt mondta a Feribácsi, hogy vizsgaidőszakban öt perc ilyen relax két óra alvással ér fel (amire én kiszámoltam, hogy a 4 órás éjszakáimat lecserélhetném 10 perc relaxra).
szóval ilyet akartam ma délután, az eredménye annyi, hogy nagyon kényelmetlen pózban és nagyon zaklatottan aludtam, mert mindig fel akartam kelteni magam, és a tengerre gondolni, amit még nem is láttam, úgy meg elég nehéz.

Megjegyzések

peti üzenete…
koffeintabletta.. csak a vérnyomásnak is betesz.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo