a legjobb tervet is áthúzhatja valami. ma a valamit Tominak hívták. és így a délutáni szundi meg a zenekar helyett almaturmixot gyártottam nagyüzemben, és olvastam és matekoztam és szövegértéseztem és németeztem és verset tanultam az elsőssel meg a másodikossal. és amikor az egyik éppen nem tanult, bevontam az almaturmix-készítésbe, a duplájára növelve a munkafolyamatok számát, csak hogy tudjon olyat is csinálni, amihez nem kell vágni. aztán még játék is, meg vacsi, meg aztán még hazavinni.

hazafelé meg futottam, mert jól esett. nem csak lelkileg kell készülni a vasárnapra. (ha erchegyia megint olyan tempót diktál, mint a múltkor, lelököm a jános-hegyi kilátóról, vegye fenyegetésnek. csak még odáig is fel kell jutni valahogy.)

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
Onnan nem löksz le, mert nem megyünk fel, időpazarlás :P Különbenis mindenki volt már milliószor :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo