ma röpke egy órát töltöttem a munkaügyiben. egyébként nagyon szép szerencsére, meg asztalok is vannak, kipakoltam a töricuccom és kijegyzeteltem az első leckét mezopotámiáig. és akkor mondták, hogy két napom így is érvénytelen. hehe. mondnanám, hogy soha többé nem dolgozok úgy, hogy feketén, de ez épp nem olyan dolog, amit az ember így magának el tud dönteni. jön a munkaadó, és ő találja ki, hogy szeretné.
arra viszont azért igyekszem figyelni, hogy ne vágjanak úgy át soha többet, mint a kocsmában.

Megjegyzések

P. Á. üzenete…
Pedig én eldöntöttem, hogy nem fogok feketén dolgozni, és sikerült is. Igaz, azóta sem vet fel a pénz.
Névtelen üzenete…
Mafia!
Mi a bajod a törivel?

Ha akarod segítek.
maifosz üzenete…
Ádám: még nem tudom, fog-e sikerülni. Azért tervezem, hogy sikerüljön.

Tanárúr: semmi bajom a törivel, csak most az érettségi előtt ismételni kell, meg tételeket tanulni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo