ma végülis elmentem a hallgatási szövegértésre a BMEre, mert sajnos nem történt semmi, ami ezt megakadályzta volna, utána elmentem meghallgatni az alterfiú meg egy lány előadását (aki egyébként istvános volt, ez már csak egy ilyen blog, ez alapján sorolom csoportokba életem szereplőit, hogy istvánosok voltak-e vagy sem, az alterfiúról is ezt írtam legeslegelőször, amikor még nem is volt alterfiú) a Károlyin a családon belüli erőszakról meg a társadalmi nemekről (gender). szóval most már nagyon okos vagyok. csak kicsit zavar, hogy így zsibbad két napja a bal lábam, meg a fejem is nagyon fáj, pedig elég sokat aludtam. és holnap pingpongozunk, ha nem fúj a szél, és aztán hamar hazamegyek, hogy tudjak tanulni törit. azt az apróságot pedig, hogy nekem holnap suliban kéne lennem, egyszerűen elfelejtem. tudom, hogy a kimerült vagyok, ezért nincs kedvem bemenni nem érv, de így holnap addig alszom, ameddig akarok.

Megjegyzések

cs üzenete…
Most valami extra munkanap van, vagy minden szombat suli?
maifosz üzenete…
Extra munkanap, áthelyezve a januári, ami elmaradt a gáz miatt, ami igazából egy decemberi pótlása.
cs üzenete…
Még az a szerencse. Volt osztályomban (elsőben, mikor még nem jártam oda) szombaton is suli volt. Mikor odajártam, addigra az megszűnt, de a rengeteg óra megmaradt. A szerdai volt a csúcs, mikor reggel nyolctól este 7 ig voltunk. De a többi nap is asszem 4-ig voltunk, és a napköziseket néztem, hogy már mennek haza, mi meg még csak a rendes tanításon vagyunk. Tele is volt az ellenőrzőm mindenfajta igazolással...
maifosz üzenete…
Hűhh, ez nagyon csúnyán hangzik! Hol kínozzák ennyire a gyerekeket?
cs üzenete…
Békéscsabán, mert szakosodott a gimi, és a plusz tárgyakat a rendesek mellé tették fel. Azóta szakközép lett az a szak, hogy ne legyen ennyire durva.
maifosz üzenete…
na igen, a sima gimiseknek ilyen szempontból sokkal-sokkal jobb dolguk van, szoktam erre gondolni.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo