reklám

Az átlagosan napi 104 látogatómnak szeretném elmesélni, hogy most írok. Ilyen izét, regényt. Ma reggel például az első óra előtt a törifüzetembe írtam az első fejezet negyedik szövegdobozának hatodik bejegyzését. (Egyébként eddig volt jó, amíg nem esett szét a mappám, a füzeteim túl gyorsan fogynak.) A regényt a Böszörményi Gyulával írom, aki híres és író, és mindig átírja, amit én írok, de azért néha nem, most már akadnak olyan mondataim is, amik nem csupa pirosak a korrektúrától. Én írom a csajokat, ő meg a fiúkat. Tudom, hogy ezt már sokszor meséltem, de még sosem ilyen konkrétan. Most is csak azért így, mert annyira zavar, hogy csináljuk és tökjó (szerintünk), de semmi visszajelzés. 

Akinek ezzel az igen élménydús és lelkesítő reklámmal felkeltettem az érdeklődését, az klikk ide.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo