végtelenül kimerült vagyok. így elfogytak a dolgok, amik pörgettek, most fel kell tölteni az elemet, hogy elég legyen májusig, ez van. akkor majd klasszul kikapcsolok. tizenegyig aludtam ma, boldogság, aztán délután is, aztán most rendet fogok rakni, hátha megtalálom a másodikos törikönyvem, amiből mindenféle tételeket kell kidolgozni, meg témaköröket megtanulni, vááá. meg szerdára kell a klikkelős könyv, amivel napokig nem voltam hajlandó foglalkozni, meg ugye regényt is kell írni, többet írok, mint olvasok.

Megjegyzések

Tafi üzenete…
igen, én is úgy érzem, hogy töltődni kell(ene). ehelyett készülhetek a házivizsgákra (nálunk olyan is van), meg épp dolgozatdömping... jövőre nem is tudom, mi lesz. addig hajrá, Maf! :)
dsarosi üzenete…
Nyugi, én egy hónappal a vége előtt betegedtem le egy hétre. Csak a magyartól kell félned, a többi egyszerű. ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo