az élet apróságairól.

hogy milyen jó, hogy nem melegíti a tarkóm a hajam, boldogság meg ilyesmi.
hogy milyen rossz érezni a tepertőspogi illatát, amikor azt nagyon-nagyon, dehát nem lehet. negyed éve nem eszem húst, de először a tepertőspogi kísértett meg. (jó, nem mondom, a halacska illata sem hagy hidegen, de a halacska ott van egészben, nem nagy kunszt elképzelni, hogy ott úszkált, meg fényképeztette magát az Előd László Búvárfotósal, ficánkolt a kamera előtt, én meg meg akarom enni, jajj, dehogy akarom.) a tepertőspogi sokkal nehezebb, azon nem látszik, mi van benne.
hogy milyen jó kint ülni és tanulni, vigyorog a nap, bohóckodik a szellő, jóvilág ez.
hogy milyen jók azok a vonatos-álmos-énekkaros-kapucsínós reggelek. ádámholvagy és dujdujduli. szeretem, akármilyen kapkodós is most így. holnap is, persze.

Megjegyzések

cs üzenete…
A krumplispogi is finom.
Tafi üzenete…
meg a sajtos. én lassan 3 éve vagyok vegetáriánus, és engem a friss lasagne illata kísértett meg még az elején, de aztán rájöttem, hogy a darált husi olyan... szóval pont olyan, és inkább nem is kívánom én ezt. szóval kitartás, Maf!
cs üzenete…
Nem vagyok vega, de a vega lasagne sztem finomabb.
Tafi üzenete…
azt még nem is kóstoltam :)
gborz üzenete…
attól, hogy nem eszed meg azt a szerencsétlen halat, még nem fog visszaficánkolni a vízbe és kevesebbet sem fognak onnan kihúzni. a te adagodat meg úgyis megeszi valaki, például én.

egyébként jézus krisztus is megevé a halat és mégis a mennybe szállott.
maifosz üzenete…
Gergő, értsd meg, képtelen vagyok megenni a halacskát. Rosszul érzem magam a gondolatától is. Ez van.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo