be kellene szereznem egy "egyszerű, gyorsan elkészíthető és fura dolgokat nem tartalmazó ételek vegetáriánusoknak" szakácskönyvet. már a rántotta gondolatától is rosszul érzem magam.

Megjegyzések

cs üzenete…
pizzát, melegszendvicset, rántottsajtot nemszereted? Azok gyorsan megvannak. meg spagettik, rakott ételek. sok kaja ugyanaz mint a húsos, csak hús nélkül.
cs üzenete…
a zöldséges fasírt is finom
maifosz üzenete…
Melegszendvicseket gyakran csinálok, az ilyen rakott dolgokhoz már nem értek, meg kellene tanulnom, tudom.
Tésztákat szoktam, sajtos, tejfölös, túrós.
cs üzenete…
Az tok finom, ha van valami teszta pl spagetti , vagy túrós stb berakod a sütőbe és átsütöd, meg jó a tetejére sajt és úgy.
Én se nagyon főzök, de sztem ugyanez zöldséggel a rakott.


angolosan elkészített zöldségek is finomak rántott sajttal.

meg levesek vannak még finomak hús nélkül.

meg régebben olvasztottam a sajtot teflonban asszem, meg mamám csinált tejfölös tükörtojást.

tepsiben sült alma is finom.

vagy fözöl krumplit pl, és más zöldségeket és serpenyőben összepirítod őket.

vagy vmilyen mártást csinálsz a sült v főtt zöldségekhez.

szerintem gyerekszakácskönyvekből nézd ki a vegákat, mert a gyerekek finnyásak tehát a kaják finomak, és nehéz receptet meg nem adnak nekik.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo