és ma a gimiben dökön a dök elnök csak úgy az orrom előtt úgy szólította meg az öcsémet, hogy "te állat", ráadásul minden ok nélkül. így kerüljön valaki vezető pozícióba. igen, eléggé haragszom, szerintem ez nonszensz. mármint bárkivel, nem csak az öcsémmel szemben.

Megjegyzések

P. Á. üzenete…
Nyolcadikban egy hasonló incidens miatt léptem ki a DÖKből. Az akkori elnök (szintén V. A. monogrammal) katergorikusan hülyeségnek titulált mindent, amit elmondani szándékoztam (már a felsőbbévesek szóltak rá, hogy talán nem kéne), úgyhogy nem sok értelme volt maradni. Egyébként meg szvsz. utoljára akkor volt arra alkalmas személy a DÖK-elnöki székben, amikor elsőéves voltam a gimnáziumban.

Ez a diákönkormányzat-dolog valahogy sosem működött jól a gimnáziumban. Csak van, hogy legyen.
Tafi üzenete…
furi. régen nem ilyenek voltak a tanárok. meg nem beszéltek így. vagy csak nem emlékszem? tegnap például nálunk az angoltanárnő azt mondta egyik osztálytársamnak mindenki előtt, hogy "ő egy lusta dög, és cseszett (!!!) megcsinálni a fogalmazást". én pl. jól kiakadtam ezen is, de lehet, hogy az értékrendemmel van a baj.

(hogy kell átállítani, amit mondtál? köszi!)
maifosz üzenete…
Tafi: a DÖK elnök diák. Ez a külön bosszantó.
maifosz üzenete…
Mit hogy kell átállítani?
Tafi üzenete…
diákmondott ilyet??? tyűha, ezt azért nem gondoltam, sorry :(

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo