holnap sárvár. tulajdonképpen még mindig nem hiszem el, csak akkor fogom elhinni, ha leszállok ott a vonatról. és akkor is megmarad majd a mitkeresekénitt-érzés. mit keresek én ott?
persze ismerősök lesznek szerencsére, erre nagyon jó volt miskolc, hogy nem úgy megyek oda, hogy hú, mindenki vadidegen. meg amúgyis jön a Macsek is szerencsére, majd remélem, hogy egy szobába tudunk kerülni.

tanultam abból, hogy Miskolcon majdnem halálra fagytam: most több pulcsit viszek, mint pólót, az ember sosem tudhatja, ugye. valószínűleg végig nyafogni fogok, hogy milyen nagyon melegem van.

ma ebédre hajlandó voltam megkóstolni a fehérjeport. borzalmas. azért van, hogy pótolja a húsmentes életmóddal kiesett aminosavakat. pfujj.

Megjegyzések

GbZ üzenete…
Én tudok olyat, hogy nem kell többet fincsi fehérjeport fogyasztanod. Többfélét is gyártanak, az egyik, s egyben talán még aktuális is, a húsvéti sonka. Ha sokáig főzték, legfeljebb porhanyós, de biztos nem por, s legfeljebb a zsíros része fehér. Sokaknak bevált! :-P
Macsek üzenete…
csatlakozik az előtte szólóhoz :P
maifosz üzenete…
úgy látom, nem értitek: a dolog lényege az, hogy NE egyek húst.
cs üzenete…
A túrórudi meg túrókrém nem fedezi az aminosavakat? A fehérjepor miből késszült?
maifosz üzenete…
Kerestem, de nem volt ráírva. Angolul meg nem értek: http://www.nutrilite.com/en-us/Nature/Products/protein-powder.aspx

Fedezi, de nem egészen.
bukovics üzenete…
egyél szójakészítményeket, fincsik :D
dsarosi üzenete…
Egyél fényt, különben nem fogsz tudni szembenézni a lelkiismereteddel. Miattad elültetnek valakit, akit nevelgetnek, növesztenek, éli a szép és nyugodt életét, erre meg egy váratlan pillanatban élve kiszedik, leszedik, levágják. A hulláját lemossák (néha fertőtlenítik), kegyetlenül feldarabolják/megfőzik/megnyúzzák. Te pedig őt eszed meg, vállava az ellene elkövetett szörnyűségeket.
Répagyilkos!
maifosz üzenete…
Martin: próbálkozom, de nagyon nem szeretem.

Dávid: megpróbáltam, nem vált be. Valamit muszáj enni.
Tafi üzenete…
gomba... anyum egyelten kikötése 3 évvel azelőtt az volt, hogy kell legalább heti egyszer gombát ennem. nekem bevált, pedig addig nagyon utáltam, de már szeretem. a szójával túlzottan én sem vagyok kibékülve. ja, és a B12-re is figyelj, bár ha eszel tojást vagy tejterméket, akkor nem lehet gond. én sajna nagyon nem szeretem a tojást, kiskorom óta nem is eszem meg semmiylen formában :( csak süti tésztájában :P

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo