már milyen régóta akarom írni azt, csak mindig elfelejtem, ha idejutok, hogy most már értem, hogy mi az, hogy alkotói válság. hogy nem találom önmagam. hogy ott az ihlet, oké, ott a téma, de készül 3-4 változat is, mert nem tudom, hogy melyik az enyém. melyik az, amit igazán én.
mert az úgy volt, hogy a Banya is kérdezte, amikor először találkoztunk, Miskolcon, hogy ugye nekem hosszú hajam volt, mert ezek hosszú hajú versek. és mondtam, hogy ja. de amikor levágattam, azért vágattam le, mert vagány, Igazán Felnőtt, rövidhajú csaj akartam lenni. mert úgy gondoltam, hogy a rövidhajhoz ez jár. úgy lesz, rögtön lesz, és ha levágatom, akkor nem csak kívülről, belülről is. de a verseim még mindig hosszúhajúak akarnak lenni. de én azt nem akarom. én nem tudom, mit akarok. 
én tudom, hogy azt akarom, hogy azonos legyek önmagammal, mindenféleképpen, de nem jön össze. de másvalaki akarok lenni, olyan valaki, akivel szívesebben azonosulnék. de lehet, hogy akkor utálnám magam. ki tudja.

Megjegyzések

cs üzenete…
Nemlehet, hogy a 3-4 változat a tanulóidőszak, és nem válság? Vagyis egy új stílust, formát megtalálni,gyakorolni, kutatni idő és energia. És az újhoz gyakran látszólag "gyengébb" valami sikerül. vagyis, ha valaki mindig csak egyféle dolgot csinál, és csak azt, amihez nem kell külön energia, mert csak úgy magától megy, az szerintem nem tud úgy fejlődni, mintha számára nehezebb, ismeretlenebb dolgokkal kísérletezik meg ilyesmi. Azokkal sokat lehet tanulni.
maifosz üzenete…
igyekszem.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo