most búcsúzunk és elmegyünk...

az első nap.
csak képek, mást nem lehet.

amikor a saját falunkban bolyongva keressük a megfelelő házat. jóég, csak meg ne lásson valaki, amint itt üvöltöm, hogy "half money".

miért van az, hogy este nem utálják egymást az emberek?

egyébként vicces volt, kifelé menet megharapott a húgom tanítónénijének a kutyája, végül Anett zavarta el, én meg bőgtem, mert megijedtem. a kutya meg legfeljebb a bokámig ért.

képeket se lehet.
álmos vagyok.
három nap az iskolából. nemhiszemel.

Megjegyzések

peti üzenete…
te legalább kapsz szünetet. én, szerencsétlen kis előrehozott érettségis egyszerre nyomom a 'zérettségit, meg a sulit.. gyönyörű lesz hetente felelni töriből, magyarból, meg dogát írni matekból; miközben készülök a "nagy megmérettetésre". június közepéig. jujj.
*buksisimi*
azért hajrá ám, soksikert.
maifosz üzenete…
Tavaly is és tavalyelőtt is volt előrehozottam, abszolút meg lehet csinálni, szinte semmi. A tavalyi szóbelim (infó) 100%os lett.

Sok sikert, hajrá :)
peti üzenete…
de te csak 1-1 tantárgyból csináltad, nem? :) én rögtön behozom a te két évedet egy évre, én kettőből csinálok. ^^
de hiszek neked, remélem tényleg könnyű lesz. :) és köszi. ^^

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo