most úgy érzem, hogy végre vége, szünetet akarok, semmi mást. egy hónap múlva is így fogom érezni. aztán meg bizonyára visszasírom a békés, nyugodt, laza középsulis éveket.

ma összefutottam dsarosival, megnőtt. (vagy én mentem össze.) adott valamit, ami nekem nagyon fontos, és az kellett hozzá, hogy a kálvinon térdeljek az aluljáróban a földön, egy nyitott laptoppal.

aztán múzeumkert, este is meleg, szép, szeretem.

tudom, hogy tőmondatok, tudom, hogy semmitmondó. holnap miskolc.

Megjegyzések

erchegyia üzenete…
már extrémsportra is van időd?
P. Á. üzenete…
Jé, ma jártam én is a Kálvinon.
Porkoláb István üzenete…
akkor tuti téged láttalak egyik nap a múzeum előtt, gondolkoztam is hogy ilyenkor mivan..
dsarosi üzenete…
Bocs, hogy ott kellett térdelned, elmentem volna hamarabb is, csak hát beadandó szilárdságtanból...
maifosz üzenete…
dsarosi: laza volt :)

naive: ilyenkor az van, hogy odajössz, vigyorogsz, köszönsz, és ha véletlenül nem én vagyok, akkor hoppá. nem tudom, hogy ilyenkor mi van.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo