na, hazajöttem.
a miskolci teleki koli által meghirdetett pályázaton kétszázan indultak. ebből harminchármat hívtak be Miskolcra, a kétnapos díjkiosztó ünnepélyre meg találkozgatásra. ebből tíz ember kapott valamit (heten könyvet, a dobogósok pénzt). harmadik lettem, úgyhogy most hepi a világ. egyébként a Kemény Lili nyerte meg, a második meg a Donáti Flóra Lili lett.
miskolcon még nem jártam egyébként, de Lillafüreden már igen (ahol a Lili ünnepélyes keretek között megnapszemüvegezte József Attilát). miskolc elég csúnya város, akárhogy is nézem.
egyébként jó volt, érdekes volt, nagyon élveztem.
(és a végén az volt a jó, hogy úgy köszöntünk el, hogy négy nap múlva sárváron újra.) 

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Gratulálok!:)
Acho üzenete…
Nagy-nagy gratula! ;-)
Dácska üzenete…
Gratulálok! ^^
maifosz üzenete…
Köszönöm :)
A üzenete…
Gratulálok! Amúgy meg úgy irigyellek benneteket, nekem már nem az igazi ez a diákköltősdi, meg a sárvárosdi sem... régi szép idők!
ZM üzenete…
Gratulálok.
csend zenésze üzenete…
Gratulálok!!
Egyébként ár olvastam mindkettőjüktől verseket, és hát igen, nem csoda, hogy őket is értékelték.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo