na nem egészen így van, pontosítsunk. sárváron idén a zsűri vers kategóriában nem osztott ki arany minősítést. (jól tette.) ezüst minősítést kapott a Kemény Lili meg még valaki, bronzot a Pikó András, meg én meg még valaki. (nagyon jól megtanultam a neveket, látszik.)
prózában meg egyébként ezüstöt kapott a Lujó, mert zseniális a drámája. kahog.

egyébként aztán gondoltam, hogy felhívom az apámat és megköszönöm neki, de végülis mire felhívtam, a megköszönést már nem mertem. úgysem értené.

Megjegyzések

Beaune üzenete…
Ügyes vagy!:)
Dácska üzenete…
Gratulálok!

Pikó András pedig -ha minden igaz- szegedi, egyszer én is voltam vele együtt valamilyen versenyen. Kicsi a világ. ^^
Névtelen üzenete…
Magadnak köszönheted, nem neki :)
Gratulálok!
ZM üzenete…
Gratulálok. Nagyobb dolog, mint egy OKTV-döntő.
Acho üzenete…
Gratula! ;-)
maifosz üzenete…
Köszönöm mindenkinek.

Dácska: igen, szegedi :) és ott is marad egyetemen minden bizonnyal :(

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo