utolsó péntek. utolsó közös cukizás (most kivételesen nem süti, hanem fagyi. a baracklé állandó). hiányozni fognak, igen. visszajövünk persze, de az nem lesz ugyanaz. mi már innen ki leszünk repülve, kész.

átadjuk a helyet lassan, kiadom az instrukciókat, hogy így csináljátok, vagyis nem, persze úgy csináljátok, ahogy akarjátok, de ez végül is működött így. segítséget persze majd adok, ha kértek, de leveszem a kezem, le bizony, nem megyek vissza beleszólni. azt hiszem, akkor szakadok el, ha megvonják a szigmédián az adminjogom.

a krónika most a bartókosnál van nyitva. ez jó. mert ez azt jelenti, hogy hagytam nyomot. most már örökké élek, mert ott vagyok a krónikában, ott bizony. mindenki ezt akarja, mindenkinek ez a célja, hogy nyomot hagyjon. (a 30y is ezt énekli.) csak nem mindegy, hogy a keze nyomát, a lába nyomát, vagy a foga nyomát.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
Én meg rendbetetem és csomagoltam, meg talán benne is vagyok. Éljen az örökkévalóság. :)
Acho üzenete…
Tyű, Bartók kapcsán talán még én is benne vagyok...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo