876

ez az ennyiedik (publikált) bejegyzés. szeretem az ilyen kerek számokat, mint a 876. már rég vártam egy ilyen szép számra, hogy elsüthessem én is azt a gyönyörű szófelhőt, amit paniadam csinált a századikra. ő egyébként azóta sem írt semmit, lusta. A képre kell kattintani, akkor megnő és szép lesz, a szavai májusi szavak. akartam még statisztikát vagy kulcsszavakat, de minek az ilyet túlragozni.
Wordle: Untitled

Megjegyzések

Macsek üzenete…
Ez jujjdejó!. Ilyet hogy lehet?
maifosz üzenete…
itt: http://wordle.net/
Vadászi M. üzenete…
Ez rohadt jól néz ki:D:D
GbZ üzenete…
A 876 az gyönyörű szám szerintem is! :)
P. Á. üzenete…
paniadam nem lusta, ellenben például igen fáradt, mert ezen a héten egyik nap sem feküdt le fél kettőnél korábban. De tegnap ilyenkor például pont tömítőgyűrűket válogattam a gumigyárban.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo