akkora marha vagyok, hogy eszméletlen, meg is érdemlem, hogy itt kukorékoljak fél négykor. kell nekem éjszaka egyedül detektívthrillert olvasni, vagy mi ennek a műfaja. ja, nekem, aki egy Leslie L. Lawrence könyvtől (Kéz a sziklán) hetekig nem tudott aludni, mert attól félt, hogy jönnek a neandervölgyi boszorkányok vagy mik, és megölik. (de akkor még kicsi voltam, meg minden.) és behisztizik a hitchcocktól (Londoni randevú), hogy ez eszméletlenül félelmetes, nem nézi meg. pedig az így utólag visszagondolva elég jó volt.
most meg csak úgy mertem kimenni pisilni, hogy mindenféle ajtókat támasztottam ki, hogy egy pillanatra se legyek félhomályban, és mindig az ajtót résnyire kinyitva tapogattam ki a villanykapcsolót, aminek totál nincs semmi értelme, mert eléggé szívrohamot kapnék, ha valaki a sötétben elkapná a kezem.

de nem baj, úgyis meg kell írnom egy regényrészletet. (és úgyis délig aludtam. persze ez lesz egész nyáron, csak még furcsa.) most kell valami csoki, kávé, nem tudom.

Megjegyzések

rozi üzenete…
jaj a kéz a sziklántól én is nagyon féltem, és nem nézek horrort, még tinihorrort se, mert attól is rettegek és már egy tüsszentéstől a hátam mögött is nagyon megijedek és majd kiugrom a székből és ezen a munkatársak rendszerint nagyon jól mulatnak...
dsarosi üzenete…
Akkor mégsem állítottad be a telefonodat. :)

Ha legközelebb ilyen lesz, fogd a notit, írj be valami táncos-zenés gyerekmesét youtubeba, és vidd magaddal a fürdőszobáig. Olyan még egy könyvben (és filmben) sem történt, hogy a notin mesét néző lányokat elkapják, miközben mennek pisilni.
maifosz üzenete…
dsarosi: :D Jó :)
Unknown üzenete…
Én a "Kicsik"-kel voltam ugyanígy...:P

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo