-

ilyen még nem is volt velem, mint ma éjjel. mert az álmokat meg a valóságot mindig külön tudtam választani. ha rosszat álmodok, mindig van valóság, ahova vissza lehet térni. sosem értettem azt, hogy a bútorok megelevednek, szörnyek a szobában, az ágy alatt - velem ilyen sosem volt, a valóságban valóságos dolgoktól félek (hogy rám esik egy repülő, hogy valami megesz belülről, hogy kiszúrom a szemem a kólásüveggel, ilyesmi), az álmaimban meg szörnyektől.
és ma éjjel átjöttek a szörnyek a valóságba. akárhányszor felriadtam, a Borca felülről lelógó takarója, a Bíborka játéktartó kosara, a szék, az asztal mind-mind ijesztő valaminek tűntek, amik meg akarnak támadni. borzasztó volt. (annyira féltem éjjel, hogy fél ötkor kimentem macskát simogatni. pedig akkor már világos volt, de így is alig tudtam visszaaludni.)
kell kezdeni valamit az álmaimmal, egyre szörnyűbbek.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo