a buszmegállóban jutott az eszembe a noti kábele. akksival két órán át bírná. én meg nem sokkal tovább nélküle. szóval maradtam, de nem is bánom. ezeket az apró köröket szeretem, azt szeretem, ha végigér: ha otthon - magyarfakt - alterfiú - magyarfakt - otthon.
meg azt is szeretem, hogy a hetedikről csak az ég látszik, az meg kék. de ha néha bemerészkedünk a kerületbe, akkor az olyan valóságos.

Megjegyzések

Kurucz István üzenete…
Egy időben szerettem volna magasan lakni, nagyon magasan, ahova nem ér fel annyira szmog, nem dübörög fel a város zaja, ahol jó antennával a fél város rádió és wifijelét befogom.
Valahol magasan, félúton ég és föld között, ahol talán már csak a Jóisten a szomszédom.
És nem laktam.
És most szeretek itt lakni, ahova ugyan felér a füst meg a szmog meg a zaj, de egy szinten vagyok a világgal, a természettel. Az ablakom előtt nagy fa áll, napközben rigók adnak egymásnak hangversenyt, télen cinkéket etetek, amúgy pedig egy picit magasabban - de jól láthatóan - egy galamb fészkel.
Már nem mennék magasabbra, de néha még mindig ámulattal tekintek a nagy házakra, amelyek elnyelnek mindent és az árnyékuk nagyobb, mint nekem bármely gondolatom.
maifosz üzenete…
én igazából utáltam fent lakni, amikor velünk szemben egy ugyanolyan tízemeletes volt. (XIX. kerület, bp.) de most, hogy rálátni a fél városra, a térre meg minden, így egész jó, tetszik. aztán meg úgyis hazamegyek vidékre a kertes házba :)
Kurucz István üzenete…
Arra vigyázz, hogy alkalomadtán ne szálljon a fejedbe a vér a hirtelen szintkülönbségtől. :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo