gondolatok az Esti Kornél koncertjén

keresem Az Igazságot, a helyem a világban. elképesztően nehéz a sokmilliárdból egynek lenni.
elképesztően nehéz azt hinni, hogy a sokmilliárdból ez az egy, éppen ez az egy, aki én vagyok, egyáltalán nem számít, csinálhat, mondhat bármit, erőlködhet akárhogy, akkor is csak egy lesz a sokmilliárdból.
elképesztően nehéz azt hinni, hogy akármit is csinál ez az egy a sokmilliárdból, akkor is valaki marad, aki számít, aki fontos, mert a sokmilliárd éppen ilyen egyekből áll össze, mint amilyen egy én vagyok.

én mindig a gyengék pártján álltam, a kicsik, elesettek és elhagyottak pártján, azok pártján, akiket kinevetnek, kicsúfolnak, már elsőben is a gyengék pártján álltam, én voltam, aki nem nevetett együtt a többiekkel, aki nem csatlakozott azokhoz, akik csúfolták a gyengéket és elesetteket. pedig ha csatlakozik az ember, többé ő sem lesz gyenge és elesett és kicsi, hanem erős lesz és nagy, mert vele van a tömeg.
szeretnék mindig a gyengék pártján állni, de a másik oldalhoz tartozni sokkal könnyebb. szörnnyé válni könnyű, nem lenni szörnnyé, az a nehéz. Békés Pál olyan jól meg tudja mondani ezeket a dolgokat.

azt hiszem, hogy ha mondjuk 50 évvel korábban születek, akkor én lettem volna a leglelkesebb kisdobos, úttörő, kiszes.

szeretnék hasznos tagja lenni a társadalomnak, dehát nincs is társadalom, nincs semmi. a világ szét van töredezve, az ember el van idegenedve, magányos. ez száz éve még új volt, most már lejárt lemez. most milyen a világ?

Megjegyzések

ZM üzenete…
Te mindig a gyengék pártján fogsz állni.
Acho üzenete…
Pontosan.
Nap üzenete…
a világ most esős :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo