megint szabóervin.
először megpróbáltam regényt írni. akkor két pocsék mondat után abbahagytam. akkor szereztem tandorit meg szigeti veszedelmet. akkor a tandorit két mondat után abbahagytam.
akkor arra gondoltam, hogy meleg van és nincs levegő, lemegyek a szabadpolcosba, ott a legelviselhetőbb a hőmérséklet. akkor bekuporodtam egy fotelbe a szigeti veszedelemmel, és megpróbáltam magam meggyőzni arról, hogy el kell olvasnom az érettségihez. szerencsére nem ciki elaludni a könyvtárban, minden második asztalnál alszik valaki. az első ének végéig nem jutottam el. (szerintem nem ismerek olyan embert, aki azt végig bírta olvasni.)
akkor lementem kávézni.
aztán szereztem a gyerekkönyvtárból "rövidítettet" (44 eposz röviden című remekmű), meg Kovács Sándor Iván elemzést, meg még csomó mindent, és (az apróbb eltérésekkel, pl. keletkezési év, cím) nem törődve egészen jó tételt állítottam belőle össze. tényleg, mintha olvastam volna. (vannak benne nevek, meg cselekmény, meg minden.)
(ez így nem lesz frankó, 1 tétel/nap. hajjaj.)

Megjegyzések

ZM üzenete…
(szerintem nem ismerek olyan embert, aki azt végig bírta olvasni.)

???
De, többet is.
Macsek üzenete…
A lány, aki velünk aludt Sárváron, na ő pl.: elolvasta.
cs üzenete…
Múzeumba vele!
maifosz üzenete…
ZM: Jó, a magyartanár más dolog, hivatalból muszáj.

Macs: Anna elég különleges lány :)
ZM üzenete…
Akkor még nem voltam magyartanár.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo