magyar emelt

megkérdeztem tatabányán a buszvégen az információs pultnál a nőt, hogy hányra ér nyergesre a 12:25-ös busz, és azt a választ kaptam, hogy "mi van, nem jártál még nyergesen?"
és én akkor elkezdtem bőgni, ami sajnos nálam megszokott reakció minden vizsga után, de tényleg minden vizsga után, egészen függetlenül attól, hogy hogy sikerült, és bőgtem, és vártam, hogy legyen vége és jöjjön a boldog és felszabadító megkönnyebbülés, de az nem jött, mert akárhányszor jött volna, eszembe jutott, hogy atyavilág, holnap matek. 

Megjegyzések

Vadászi M. üzenete…
"mi van, nem jártál még nyergesen?ˇ

De egy paraszt....
gborz üzenete…
és ha hozzáteszi, hogy "te kis picsa", akkor leugrasz a hídról?
Vadászi M. üzenete…
Gergő!:D:D
maifosz üzenete…
Gergő, ha épp nem stresszhelyzetben vagyok, ez nem számít beszólásnak. Ha abban, akkor még hálás is vagyok, hogy találtam valami kis indokot a feszültségem levezetésére.
Kurucz István üzenete…
Azért nem semmi, hogy egész eddig az emelt magyar miatt rinyáltál, mert az NEHÉZ és a többi ahhoz képest szinte bakfitty.
Túl vagy a magyaron, erre mi jön? A matek miatt rinyálsz... :S
Atyavilág, mi jön még? :)
maifosz üzenete…
hát, attól még, hogy nem tanulok rá, izgulhatok egy kicsit.
Kerekecskemacska üzenete…
Gondolj arra, hogy okos, szép, nagy nő vagy, túlélted az emeltmagyart, úgyhogy király is vagy, ráadásul ügyesen használod a függvénytáblát.. :P Mi kell még? tuti siker! :P :D
maifosz üzenete…
Igen, a függvénytáblában bízom :)
Írj e-mailt, hogy hogy ment, gondoltam rád :)
Kurucz István üzenete…
Most reggelizek kávéval és finom süteménnyel, te pedig szénné parázod magad a matek érettségin.
Milyen érdekes ez... :)
Vadászi M. üzenete…
És amint hallom, nem is volt könnyű...Legalább is minden weboldalon ezt olvasom...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo