most azon kezdem el bőgni, hogy az öcsém pont akkor találta ki, hogy 45 percet akar tölteni a fürdőszobában, amikor én már kikapcsoltam a gépet, és el akartam menni zuhanyozni (10 perc), illetve persze, hogy nem ezen, hanem van a görcs a gyomromban, de nem is a törin, hanem máson, de azért jó lenne, ha holnap nem úgy mennék el érettségizni, hogy idegi roncs vagyok, ráadásul kialvatlan is, de egyikre se látok túl sok esélyt. sokkal jobb lenne, ha kicsit kevesebbet bőgnék és többet aludnék, ezt így a jövőre nézve tervezem.

Megjegyzések

ZM üzenete…
Zsófi, nyugalom. Nem múlik rajta semmi. Egyébként meg tudod is. Nyomj be egy csokit, aludj, reggel is lehet zuhanyozni.

Most enyhén flegma, macsó barátunkat meg hadd emlékeztessem arra, hogy van, ami neki is megérinti a lelkét - ha nem is bőg. Egy férfiúnak s/n/em árt tudni, hogy még az okos nők is érzelmileg közelítenek a világhoz.
Kurucz István üzenete…
Micimackó is szeretett aludni - azt hiszem.
De bőgni nem.
De a világra rácsodálkozni igen.

Nem szeretnél tanulni Micimackótól?
maifosz üzenete…
NeverGone: Igazad van. Micimackótól szeretnék tanulni.

ZM: A töri tényleg a legkisebb hányadát tette ki a tegnapi görcsnek a gyomromban, de nem is baj, jól ment.
gborz üzenete…
helyes, de abban ugye egytértünk, hogy egy túlérzékeny nő/férfi ne válasszon olyan hivatást, ahol naponta rengeteg feszültség és stresszhelyzet éri majd?
egyébként én is érzékenyebb vagyok az átlagnál és nem emlékszem hogy zsófi érzékenysége ellen szóltam volna.

ha meg flegma vagyok akkor az előző bejegyzés miatt - bántotta az igazságérzetemet. sajnáltam (vö: emberség) azt a nőt, sosem bántott minket, mi annál többször őt.
maifosz üzenete…
Gergő: Az én túlérzékenységemnek is megvan a maga helye és ideje, nem stresszhelyzetben (értsd: amikor megoldandó konfliktus van) tör ki rajtam. az meg, hogy itthon mennyire vagyok idegbeteg (elég sok tanár szed nyugtatót, ugye), csak a családomra fog tartozni.

Másikat meg már - azt hiszem - megbeszéltük privát.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo