ami pozitív: értékeltem, hogy ma a vonaton a mozdonyvezető bemondta a hangszóróba, hogy állunk még öt percet és hogy miért állunk, értékeltem, hogy bemondta hogy rossz a lépcső és "tessék vigyázni és nagyot lépni", értékeltem, hogy a kalauz mosolyogva jött és nyitotta ki nekem a bezárt ablakot (aztán máshol is), ha már légkondi nem volt.

ami negatív: halkan, kulturáltan beszélgetett mellettem két 15 év körüli srác a vonaton, fociról, gólokról, melegről, és amikor leszálltak, abszolút ok nélkül elkezdte őket jó hangosan szidni a velem szemben ülő nő, hogy végre eltakarodtak, mekkora bunkó suttyók voltak. csak lestem, hogy ennek meg mi baja.

ami inkább vicces: várt a hatodikon egy pasi a liftre, aztán odaálltam én is, kicsit később pedig még egy pasi, és akkor az a pasi, aki elsőnek ott állt, és hívta a liftet, körbenézett, leszaladt egy szintet, megállította a liftet ott, az ötödiken, és lement vele a földszintre. na, ilyenkor mi van? (igen, tényleg ilyen lassan ér fel a lift a hatodikra.)

Megjegyzések

Vadászi M. üzenete…
Jajj, ezen a liftesen röhögni tudok :D:D Na h a nőnek mi volt a baja én sem tudom...
cs üzenete…
A középsőről nekem az jutott eszembe, mikor ült 2 néni a buszon és arról beszélgettek, hogy milyen rosszak a mai fiatalok, mert nem adják át a helyet az időseknek. Közben az egyiknek kifolyt a hipója az utastérben, és ráfolyta többiek cuccára (az én cipőmről is kivitte a színet egy helyen), a többi utas szólt n eki, hogy folyik a hipója, meg hogy ez nem jó. Erre azokat kezdte el szidni, akiket zavart a hipója, mert biztos mind koszos, szutykos, rendetlen, sose takarít...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo