nem olyan egyszerű ez a bringadolog, mint hittem. hogy az alterfiú majd elviszi szerelőhöz, a szerelő majd megcsinálja, én meg majd megyek vele. mert az alterfiú elvitte szerelőhöz, a szerelő meg visszadobta. aztán megnéztem az interneten is, azt írják a bringás fórumok, hogy szputnyikot kevesen javítanak, macerás. tényleg nem szabványbringa, a nagyanyámnak például külön kulcskészlete van hozzá. csak miliméteres eltérések vannak a szovjet szabvány és a csepel kulcskészlete között, de ez épp elég arra, hogy ne legyen kompatibilis.
mondjuk június hatodikáig csak átutazóban leszek a nagyvárosban - így is komoly lelkifurdalásom van a PaFe miatt, hogy megengedhetem-e magamnak, de ma kidolgoztam az összes maradék nyelvtant, meg még irodalmat is szeretnék, szóval úgy döntöttem, hogy igen.

Megjegyzések

jaromil üzenete…
vidd az arany jános utcához, ott bármit csinálnak
Bowden üzenete…
Birom ezeket a balkáni szerelőket. Azért nem vállalja mert nem 80 ezer Ft-os teleszkópban kell cserélni szimeringet darabonként 4000 Ft-ért. Neki nem üzlet így.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo