sajtófeszt

oké, tény, hogy kicsit el vagyok keseredve, és igazságtalannak tartom. nyüff. szerintem a maga kategóriájában a szigmédia igenis a legkirályabb portál, na most az, hogy ilyen rúzsa magdi hivatalos oldalak meg újpest fanklubbok nyernek, az meg szerintem megint más. nyüffögés off.
amúgy paniadam a második legjobb diákújságíró az országban, a legjobb meg a martin, ki más.

Megjegyzések

gborz üzenete…
na az egész event színvonala olyan volt, hogy égtem volna ha kihívnak kb. überkomolytalan...
maifosz üzenete…
igen, az egész szörnyen borzasztó volt, 10 perccel utánatok leléptünk mi is.
Vadászi M. üzenete…
Én nem tudtam már ott lenni...Nem is maradtam le ezek szerint akkor már semmiről?...
Braun üzenete…
gborz: én is ezt mondom, über kínos, Zsófikám ugye hogy le lehetett volna jönni FÉL szerkesztőségire inkább :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo