a természet csodái (vigyázat, FÉLELMETES)

csak erős idegzetűeknek. tényleg.

az állatkertben megtudtam, hogy létezik olyan gomba, amelyik elkapja a hangyát, a rabszolgájává teszi, aztán kinő belőle és megeszi. volt róla fénykép is, ahogy a halott hangyából kinő az ártatlannak látszó, aprócska kalapos gomba.

(meg hónapokkal ezelőtt véletlenül láttam a youtube-on egy kukacot, amelyik a csigát eszi meg BELÜLRŐL, de ne nézze meg senki, én is nagyon-nagyon-nagyon-nagyon-nagyon megbántam.)

ezért van az, hogy már az égvilágon mindentől félek. (nem folyamatosan, vannak félelemrohamaim. most félelemrohamom van. most ülök, reszketek, és arra gondolok, milyen undorító a valóság. átlagosan hetente szeretnék éhen halni, mert a táplálkozás is undorító, mint a testiség minden formája, de ez szerencsére elég hamar elmúlik.)

Megjegyzések

Vadászi M. üzenete…
Én kiváncsi vok a kukacos dologra:) Imádom atermészetet oda vissza, még akkor is ha nagyon félelmetes:)
ndavid42 üzenete…
Jutyubon "ant fungus"-ra rákeresel, az lesz a hangyás, aztán jobbra, a related videosnál a "zombie snails" talán a kukacos-csigás. Érdekesek amúgy. Kicsit gusztustalan a maga módján, de érdekes :)
maifosz üzenete…
ndavid: én is elküldtem neki priviben :)

jujj, a hangyás is fent van? majd ha nem egyedül leszek itthon, és segít valaki feldolgozni a látottakat, megnézem.
Unknown üzenete…
Megnéztem a hangyásat, igen durva ez a gomba. :D A csigásat kihagyom, mert undorítónak találom a csigákat, kivétel a gyurmából, filcből és pamutból készülteket, az ovis jelemet, és a mesecsigákat :D
maifosz üzenete…
Na, én is megnéztem a hangyásat, az állatkerti kép ennél sokkal durvább volt.

Gréta: a csigák pedig nagyon aranyosak :)
Névtelen üzenete…
Mi tagozatos bioszon néztünk olyat,hogy hernynót/méhet ették meg belülről a kukacok.Az se volt szép...
Macskaszem
cs üzenete…
A bioszkönyvben, amiből tanultunk bele volt írva, hogyha kiéheztetünk 1 egeret majd szinezett kaját adunk neki egymás után. Majd megöljük az egeret, lefagyasszuk, felvágjuk és megnézzük, hogy egymás után lesz a kaja szinenként :(, most egy ilyenért megölni...
Vadászi M. üzenete…
Na megnéztem...Szegény hangyák..:S Ez azért fájhat... Mert gondolom nem úgy halnak meg, hogy azta gomba van bennem és † :S Na de... Tényleg érdekes, mik vannak... Ez az egeres szerintem ökörség... Csak ilyenért megölni ezeket az állatokat:(

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo