ugyanazokat a köröket. egyszer, tízszer, százszor, négy órán át, tíz éven át. a hold vörös, a levegő langyos, az illatok fullasztóak. szentimentális. utálom. ezt a blogot is utálom. jó lenne őszintének lenni. nem tudom, most őszinte vagyok-e, ha azt mondom, hogy utálom. bizonyára nem vagyok. nézzétek, itt vagyok, kirakatélet. mint egy bohóc, aki akkor is nevet, ha sír, mert ez kell a közönségnek. utálom. utálom. utálom. rég írtam le, tetszik. gyakorlom. pedig a művészet meg őszinte. ki érti ezt. ezeket a pózokat.
felnőttnek lenni bonyolult.
négy és fél hónap pedig hosszú idő.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
Ezt nem is láttam hajnalban. Remélem, kialudtad magad. :)
Bardo üzenete…
Pedig én azt hittem, mostanában a belső béke sugárzásra szoktál rá, és nem vagy feszült.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo