...a vén diák...

akkor volt a legrosszabb, amikor a hetedikeseknél jártunk, és rám vigyorgott a hetedikes kis barátnőm, aki még akkor is odakiabál nekem, hogy köszönjön, ha ő épp testnevelés órán van, én meg megyek hazafelé (milyen szörnyen rosszak ezek a hetedikesek, borzasztó! de mi is ilyenek voltunk...), és akkor azon gondolkoztam, hogy vajon emlékezni fog-e rám hét év múlva, aztán azon, hogy én emlékszem-e valakire hét évvel ezelőttről (nem), aztán azon, hogy ifjú és depresszív éveimben minden ballagáskor arra gondoltam, hogy nem fogok hiányozni az égvilágon senkinek, erre meg pedig igen, még levelet is kaptam, hogy tényleg, meg virágokat, és ráadásul nekem is hányan fognak hiányozni. szörnyű. meg jó is, nagyon várom már az egyetemet.

egyébként viszont úgy tűnt, nem csak én kuncogom végig az egészet, a ballagás egyáltalán nem volt megható. szerencsére.

Megjegyzések

peti üzenete…
bocsánat hogy csak így ide, később törölheted..
kiplörkölted azt az idővonalas kérdést..

http://techline.hu/it_vilag/20090319_idovonal.aspx

itt találsz egy cikket, leírást, és azt mi neked kell.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo