nyár van nyár

akkor aludtam olyan öt órát, de úgy, mint akit kiütöttek. azóta meg hülye flashjátékokkal játszom, úgy tűnik, stresszes időszakban rászokik az ember, de mindjárt letiltom a kmk blogot meg a táblajátékost, hogy ne férjek hozzá, és akkor jó lesz.
oké, nem mondhatom, hogy nem csináltam semmit, mert például mindenféle ellenérzésemet leküzdve sütöttem kolbászt a tesóknak (magamnak meg sajtos tésztát), aztán vacsira főztem tejbegrízt, az nagyobb meló volt, kicsit csomós lett, és sajnos kicsit kevés. most a háziasszonyi munka örömeibe fogom fojtani a bánatom, vagy mi, szóval szerintem elmosogatok. (pfujj.)
azt meg ki tudja, hogy jó ötlet-e holnap találkozni és megbeszélni, hogy miért, meg azt, hogy helyes-e szétválasztani az egymást az ablakom alatt gyilkoló macskákat. tehát hogy van-e jogom beleszólni a macskaéletük macskaharcaiba csak azért, mert engem zavar ez a szörnyű zaj. (meg az is zavar, hogy az én Nyuszikámat bántja az a csúnya, kövér szomszéd kandúr, és megeszi a kajáját, ha nem figyelünk eléggé.)

Megjegyzések

cs üzenete…
Edzeni kéne valahogy a kiscicust, hogy ne tudja a nagycicus szétverni
rozi üzenete…
a csúnya kövér szomszéd kandúrokat el kell zavarni és kész. bánsák más macskáját :P
és találkozni is kell szerintem, csak gyúrj önuralomra meg méltóságra, legalábbis én ezeket veszítettem el hasonló esetben a leghamarabb...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo