be volt ígérve nekem egy fagyi, az ilyenek beváltását pedig nem szerencsés túl sokáig halogatni, mert a végén még elfelejtődik. ezért királyváros, szeder, szőlő, finom. meg néztünk és fényképeztünk árvizet is. az árvizet sajnos szeretem, szerintem rendkívül izgalmas és gyönyörű. a lépcsőshíd pedig búgott és remegett, ki érti ezt. a fagyi mellé nagybeszélgetés jár, vagy a fagyi jár a beszélgetés mellé, nem tudom.

a királyvárosban pedig zajlik az élet, hídlapok, népszabik és pszichológusok húzzák görcsbe az ember gyomrát. mozgalmas időket élünk. az átlagos lelkiállapotom a félelem, az idegesség és a szomorúság között van valahol. nem, amikor fagyiztunk, az azért jó volt.

ez meg fénykép arról a sokkoló pillanatról, amikor kénytelen voltam megállapítani, hogy egy óra tíz perc múlva jön a következő busz. csak a vadiúj, baglyos (bölcsészlányos) felsőm kedvéért töltöttem fel persze.

Megjegyzések

Macsek üzenete…
Nagyon jóóó! Majd kölcsönadod? ^^
Névtelen üzenete…
Hol vetted?
Tafi üzenete…
Tafinak is tetszik. :)
maifosz üzenete…
Névtelen: nem én vettem, apu felesége vette magának, de rájött, hogy neki szűk... azt hiszem, a Corában egyébként.
Nap üzenete…
tetszős kép.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo