a hajfestés tegnap még sokkal jobb ötletnek tűnt, mint ma. viszont szerencsére a színe még mindig eléggé tetszik. egyszer úgyis kék lesz, ez mondjuk annak a főpróbája.
képet csináltam róla, de nem jön át igazán, látni kell. (és nyilván nem fedte be az összes ősz hajszálamat, ez van.)

kicsit libásnak érzem a hajfestésről való blogolást, pláne ahhoz képest, hogy tavaly ilyenkor mennyire más dolgok foglalkoztattak.

tavalyelőtt ilyenkor a németen izgultam.
tavaly ilyenkor az infón paráztam.
másfél hónappal ezelőtt az írásbeliken.
egy héttel ezelőtt magyarmagyarmagyar.
most pedig már annyira elképesztően elegem van az egész érettségiből, (meg nyilván a kedves olvasóimnak is), hogy képtelen vagyok elővenni a törit. pedig beleszámít a pontba, jajj.

Megjegyzések

Dácska üzenete…
Először ne ijedj meg, szinte senkinek nem fogja meg rendesen. Vagy rakj rá még egy adaggal, mert a dobozra ráírt mennyiség,nem mindig megfelelő.
Vagy vannak már olyan fodrászok, akik dolgoznak hozott anyagból és viszonylag olcsón megoldják a problémát.

Attól, hogy fested a hajad még nem leszel HP, nekem is két éve festett hajam van, és az embernek részéve válik: ráerősít saját stílusára.
Főleg,ha kék színt választ az illető... ;)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo