meglepetés, kedves olvasóim, csak most, csak nektek, kinyitott és feldíszített blog, de aztán ne kapjak én is olyan kommenteket, hogy "benyalok az olvasóknak", mint Gyula bátyó könyvesblogon. egész egyszerűen a publikus (és visszamenőleg szigorúan cenzúrázott) blog nagyobb önfegyelemre kényszerít, az pedig sosem árt. régi dizájnt pedig nem szoktam visszaállítani, de azért akkurátusan mentegetem. most pedig mégis. (amíg nem találok valami igazi menő, vidám, nyári külsőt, ami megy a hajszínemhez.)
az esetlegesen erre tévedő régieknek bocsi a két hétért, csak azt hívhattam meg, akiről tudtam.

(a bloglista véletlenül eltűnt, újra kell csinálnom, de hogy ne legyen olyan elképesztően hosszú, mint volt, mindenféle szubjektív meg objektív eszközök segítségével szeretném rövidebbre szabni. attól még szeretek mindenkit, hogy valaki nem kerül ki. akárhogy is nézem, 40 fölött van az általam olvasott blogok a száma, jajj.)

Megjegyzések

Acho üzenete…
"ami megy a hajszínemhez" :-)
Outlier üzenete…
Nem vagyok benne biztos, hogy egy blogban szukseg van onfegyelemre. Legalabbis szamomra az egy gumiszoba.
Tafi üzenete…
Tafi szereti a blogod. Mindenhogy. :)
ZM üzenete…
Kicsik a betűk, fárasztó olvasni - gondolj az öregekre meg a szemüvegesekre is :).
maifosz üzenete…
Igaz, tényleg elég picik voltak, megnövesztettem őket.
Névtelen üzenete…
a régit könnyebb volt olvasni. a színek miatt is. az olyan szép kontrasztos volt. ez meg olyan esős, őszies.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo