most olyan vagyok, mint berzsián költő, aki szakított az emberiséggel, meg olyan is, mint vörösmarty, aki a sikertelen reformországgyűlés után a boldogságot már csak a szerelemben vélte megtalálni. hogy miért, azt az esztergomiak tudják, a nem esztergomiaknak meg úgyis mindegy.

a szerelemmel meg úgy állunk, hogy én ennél a napi szűk 20 perc telefonnál kicsit többet igényelnék, önző vagyok meg minden. pedig én sem érek igazán rá. hiányzik az alterfiú, ilyen ez a világ.
sosem gondoltam volna, hogy nosztalgikusan fogok visszaemlékezni a tavaly nyári sokezer karakteres leveleinkre. meg rájöttem, hogy alapjában véve mindegy, hogy 2300 vagy 45 km.

alvás.

Megjegyzések

ZM üzenete…
Mindent tudsz, amit a plurkön írsz, vizsga előtt normális.
dsarosi üzenete…
Örülj a 20 percnek...

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo