nagyon tudok nyavalyogni egy kis megfázás miatt, ezzel tisztában vagyok. de azért zavar, hogy a hőmérő higanyszála digitális számmutatója 38 fok fölé kúszott, nagyon kevés órával a magyar szóbeli előtt. nem szoktam egyébként lázas lenni, szóval nem vagyok az ilyenekhez hozzászokva.

ami jó, az az, hogy most már tulajdonképpen minden tételhez van valamicske (nem sok) közöm. holnap (ma) még tanulok sokat, aztán majd lesz valahogy.

meg az is jó, hogy van mézes bodzateám, gyógybogyóim és rengeteg hangjátékom ma éjjelre.

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
figy, én tavaly a szóbeli előtti délutánon kezdtem el belázasodni és még aznap megtanultam 10 tételt. no para (vagy hogyismondják ezt meggyőzően)
Névtelen üzenete…
te a macskát nyúlnak hívod,
nekem meg van egy haverom
aki a huga nyulát sapkának hívja
célzatos mi?
üdv apád.
/a fizikán legalábbis mi nem vagyunk genyók/
peti üzenete…
úgy olvastam hogy "rengeteg hajlakkom". lehet hogy pihentetni kéne a szemem, és nem a Magyar nábobot olvasni egész nap..?!
ZM üzenete…
Aludd ki magad - most már ez a legfontosabb. A magyarosok is normálisan szoktak vizsgáztatni. Szorítok nektek.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo