reggel már tudtam, hogy nincs több hezitálás, hogy hogyan jobb, istvános nyakkendőt kell venni, mert szerencsét fog hozni. és úgy is lett, mert úgy mentem be, hogy nekem Zrínyi kell, és Zrínyit húztam. (aztán amikor megláttam a feladatot, a homlokomra szaladt a szemöldököm, de szerintem ment.) a nyelvtan az annyira nem tetszett, kihúztam azt, amit a legkevésbé akartam, de nem szóltak közbe, nem kérdeztek, nem tudom, ez mennyire jó vagy rossz.

és most buli lesz és koncert és szabadság pesten, esztergomtól ELKÉPESZTŐEN messze, (mert eszterogm undorító hely, félek tőle, úgy érzem, hogy mindenki hazudik és nincsenek jók és rosszak, félelmetes a világ, meg szét van töredezve meg ilyesmi, de ez most rinya, ez részletkérdés), öltözök, megyek is világgá. kiscsillag, quimby, szabadság. vár a világ.

Megjegyzések

Lepke üzenete…
háh, Kicsillagon én is voltam. Fantasztikus volt :D Régen ugráltam ilyen jót :DD

A blogod pedig... napjában többször benézek, hátha írtál valamit. :)
maifosz üzenete…
Szerintem is nagyon jó volt, ugráltam én is :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo