tulajdonképpen én vagyok az érettségi nagy vesztese.
00:29 dsarosi:
kitartás
ha 100% lesz, meghívlak egy fagyira
jó?
00:45 én: nem lesz
de jó
00:46 dsarosi: ha nem lesz, akkor kettőre ;)
az meg eddig kimaradt, hogy kinek köszi.
hát a tanároknak elsősorban persze, mert sok okos dolgot mondtak, meg sok példaképem is van, mármint nem úgy, hogy "pont ilyen akarok lenni, mint xy", hanem hát szeretnék annyira ... lenni, mint xy, és annyira ... lenni, mint qz. említhetnék persze neveket, de nem említek. meg a szüleimnek, mert valami közük csak van a teljesítménykényszeremhez meg a génjeimhez is, itt azért főleg anyunak, mert az elmúlt években szinte minden éjjel volt itthon elég kakaó és csoki. meg annak a sok-sok-sok embernek, akiknek panaszkodtam és nyavalyogtam és hisztiztem, hogy nekem ez nem megy és buta vagyok, meg persze azoknak, akik virrasztottak velem hajnali egykor, kettőkor, háromkor, nem is merem tovább mondani.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo