varródani, mert annyira igaz

Nem illünk össze, drága, mit szépítsünk ezen.
A pletykarovatot te, a sporthíreket én.
Te pontban akkor ott vagy, én késve érkezem.
Én két cukorral kérem, te pedig feketén.

Te mondod is, nekem gondolni hosszan át kell.
Ha érvelek, te sírsz, elvágva disputánk.
Te este vagy bújós, nekem meg reggel áll fel.
Én gyereket szeretnék, te inkább kiskutyát.

Te szabályosan írod, én egy essel, mi két es.
Bumfordi medveárnyék az én árnyákom, édes,
szökell mellette árynad tünékeny lányalakja.

Bugyrok közt járok én beszívva felcsapóként,
te meetingekre jársz HR-tanácsadóként,
De gomblukunkat mégis egymás hiánya lakja.

egyébként már tudom az ipari forradalmat, így tovább.

Megjegyzések

Névtelen üzenete…
Maf, nem haragszol, ha ezt én is kiteszem? Mi is most, és ez kell...
maifosz üzenete…
Viheted, vidd csak, jobb lesz tőle. Nekem is használt.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo