vége

kicsit nehéz elhinni, hogy jé, ezen is túl vagyok, teljesen megértem, a kezemben az érettségi, a bizi. nyáron lazaság van, nem fogok izgulni, nem fogok tanulni, szabadság, ilyesmi. akárhogy is nézem, ez az év elég jól sikerült, kivételesen tulajdonképpen meg vagyok elégedve magammal, kicsi tüskék persze vannak (matek, anno a német, én úgy emlékszem, hogy a szóbelin egyáltalán nem szólaltam meg, de ez nyilván nem igaz). oké, nincs nyafi, most "DE" nélkül fogok örülni annak, hogy kábé 64 ponttal vagyok a tavalyi magyaros ponthatár fölött.

dicsekvés jön számokban:
magyar emelt 83%
töri közép 97%
matek közép 89%
infó közép (tavaly) 94%
német közép (tavalyelőtt) 91%

egy francia és egy német középfokú nyelvvizsga

meg hát kitűnő bizonyítvány, utoljára nulladikban volt ilyen. ha összehasonlítjuk a hetedikes és a tizenharmadikos bizit, akkor azt kell mondani, hogy jé, megokosodtam.

Megjegyzések

Vadászi M. üzenete…
Gratulálok! :)
Acho üzenete…
Nagy gratula! :-)
Limon üzenete…
Nagyon ügyes vagy! Gratulálok! :)
Sarkcsillag üzenete…
Tök jó vagy! Grat! :]]
Braun üzenete…
Szép! És irigyellek, hogy túl vagy rajta!
csend zenésze üzenete…
Grat, szép volt! :)

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo