azt érzem, hogy határozottan jót tenne az életemnek, ha keretek közé lenne szorítva. itthon dolgozni persze nagyon sok szempontból jó, például akkor csinálok magamnak kakaót, amikor akarok (amíg el nem fogy a tej), ha kényelmetlen a szék, akkor kereshetek másikat, sőt, akár másik szobát is, dolgozhatok hason fekve az ágyamon (úgy nem lehet egyébként), ráadásul még arra is rá tudom venni magam, hogy felkeljek időben, de aztán valahogy elmegy a nap. illetve ma annyira nem ment el, mert vettem egy gyönyörű szandált (amit nem merek elővenni a dobozából, hátha második ránézésre mégsem tetszik annyira), meg egy gyönyörű hófehér pulcsit (ami még mindig nagyon szép, de félni fogok, hogy összekoszolom).

frissítés (1:11)
a vadiúj szandimban mentem ki fogat mosni, és azóta sem vagyok hajlandó levenni, annyira tetszik, rajtam volt, miközben átöltöztem pizsamába. remek mutatvány volt. (most már kénytelen leszek levenni, de mondjuk vele alszom a macim helyett.)

meg amúgy az is csak most jutott eszembe, hogy tegnap volt egy hónapja, hogy szakítottunk, ami végülis tökjó. mármint hogy csak ma jut eszembe.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo