és a desirón elképesztően hideg volt, mert a desiro már csak ilyen, a légkondi miatt, én pedig húzkodtam lefele a rövidnacimat vagy húsz percig, meg csavargattam a lábszáramat a kendőmbe, de már nagyon megbotránkozva nézett a mellettem ülő néni, akkor kibányásztam a harisnyám a táskám mélyéről (akkor a néni még magasabbra vonta a szemöldökét), és akkor divatbűnt követtem el a desiróvonat mosdójában.
ez önmagában nem lenne nagy szám, csak azért kiemelendő, mert én már csináltam ilyet, csak akkor mintha Győrből jöttem volna haza, mintha tavaly nyáron lett volna, de tényleg csak halványan emlékszem, és a tapasztalat tényleg azt mutatja, hogy ha az ember vonatozik, legyen nála harisnya. akárhogyan is néznek a nénik. (meg akármilyen meleg is van előtte meg utána a nem légkondis vonaton.)

Megjegyzések

peti üzenete…
vonathoz harisnya, galaxishoz törülköző. végülis. :))
Névtelen üzenete…
Bocsánatos az eseted mondom. Meg ez itt nem is divat, hanem szükség :D
Miaton üzenete…
Galaxis Utikalaúz Stopposoknak (Légkondis vonatozóknak) (L) :D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo