felvettek

most ordít a kaukázus, itt van erchegyia meg paniadam is, de én a kaukázust nem szeretem, meg ők sem, és végül elte btk magyar, persze nem volt kérdés, most meg ez van, ülünk a fűben, szól a kaukázus, én végre leveleket olvasok és blogot írok, de a notimnak egyáltalán nem pörög a ventilátora, meg lehet, hogy most visszafele is feltöltöm a mindenfélét, miért is ne, boldog vagyok végre, nyugi van, majd menni haza, mesélni. ez van.

Megjegyzések

ZM üzenete…
Mert megérdemled. Gratulálok.
Beaune üzenete…
Nagyon örülök neki, gratulálok!
Névtelen üzenete…
Kételkedett ebben bárki is? (Már úgy értem, rajtad kívül...)
N
Kálmán bácsi üzenete…
Szívből gratulálok, sok sikert - egyetemen, írásban, magánéletben!
Bardo üzenete…
Jupiiij jupiiij zsófi! Te leszel a padtrásnőm :D juppijjj jupppiiijjj :D

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo