hogy meglegyen a napi mozgás, kimentem egykerekűzni, már elég jól megy, de sosem fogom megtanulni, mert lusta is vagyok, és nem is hiszek benne igazán. mondjuk nyápic is vagyok, nem kellett volna bejönnöm csak azért, mert felszakadt a tenyerem.

(00.14.35) Skizoni: Amúgy
(00.14.51) Skizoni: ha kívánhatnál valamit, akkor az mi lenne?(ne az legyen, hogy világbéke) :D
(00.15.14) Mafia: hogy mondjon le meggyes tamás polgármester
(00.15.20) Mafia: és legyen rend végre a gimi körül
(00.15.26) Skizoni: jah
(00.15.27) Skizoni: az jó
(00.15.36) Skizoni: lehet hogy gyerekes vagyok tényleg :D
(00.15.43) Mafia: te mit kívánnál? :)
(00.15.57) Skizoni: mert én egy rakás színes pattogó tömörgumilabdát kívánnék, ami egy lejtőn pattog lefelé :D

Megjegyzések

dsarosi üzenete…
<3 sony :)
cs üzenete…
Végülis nem világbéke, csak Esztergombékekívánság

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

vásárlás

Kovács András Ferenc: Pro Domo